Forsiden Utskriftsvenlig versjon Sidekart Kontakt Support Endre skriftstørrelse

Facebook
Del
MedForsk


Overbevisende sikkerhed ved indtagelse af vitaminer, mineraler og kosttilskudTiger


Ingen dødsfald som følge af vitaminer, mineraler, aminosyrer eller urter.
 
Hvert år udsender American Association of Poison Control Center en diger rapport om alle mulige former for forgiftningstilfælde i USA. National Poison Data System er med sine 61 giftcentre og 30 medicinske og kliniske toksikologer et af de få virkeligt pålidelige nationale overvågningssystemer, der findes i verden.

 



D-vitamin beskytter mod tyktarmskræftD vitamin


Et kæmpestort europæisk studie bekræfter nu, at D-vitamin kan sænke risikoen for tyktarmskræft med 40%. 
Vitalrådet har i flere tidligere nyhedsbreve refereret videnskabelige undersøgelser, som viser at D-vitamin kan sænke risikoen for kræft, og vi er endda af journalister blevet kraftigt opfordret til at trække disse udsagn tilbage. Det har vi heldigvis ikke gjort. British Medical Journal offentliggjorde for et par dage siden verdens største undersøgelse nogen sinde af sammenhængen mellem kost og helbred, det såkaldte EPIC-studie, og dette er kun ét af mange resultater, vi vil få at se i den nærmeste fremtid fra dette enorme studium.

 



Vitaminer og mineraler mod blærekræft ...Vitamin e

 

Især E-vitamin i større indtag kan reducere risikoen for blærekræft – faktisk med op til hele 35 procent, siger en ny undersøgelse.



Hold dig altid til anbefalet dagsdosis.Kostilskudd2
Av: BT


Hold dig altid til anbefalet dagsdosis.

 

 

 

 


Tips en venn:
Ditt navn:
Mottakers e-post:
Beskjed:
Lukk 
Designet og utviklet av Tag Studio AS. Drevet av MediaWeb.